woensdag 21 september 2016

Hier gaan we; zal ik me kort even voorstellen... ik ben vrouw in mijn dertigers voeding was tot op drie jaar geleden noodzakelijk kwaad of net zo Bourgondisch mogelijk. Na een toch wel kei harde jeugd, 7j geleden een cronisch immuundefect en als cadeautje een huwelijk dat spaak liep was ik letterlijk lichamelijk en geestelijk een hoop (je) ellende, zeuren moe zijn zelfbeklag en grumpy zonder het zelf te beseffen ! Tot de dag dat mijn *boerengatinthemiddleofnowhere dorpsarts een flinke koude douche over mn hoofd goot en zei meid je bepaald zelf wat je eet dus hoe je eruit ziet en je je voeld dus wat je uitstraald waarom haal je zo eens geen boek zoals mn vrouw van die één daar die van de jambers....
Ik opzoek naar mijn eerste boek van Mvr Pascal Naessens
Het beging van een fantastische ervaring en avontuur and what a difference!
Dus dacht ik laten we het delen met diegene die t willen weten 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten